top of page

There's a method
to the madness

Ja, weer een of andere vage marketing term”, hoor ik je denken. Maar deze moet je écht onthouden. Want je branding is misschien wel mooi op papier, maar je merkervaring is wat klanten over je zeggen wanneer je de kamer verlaat. Daarvoor zijn hun emoties meer doorslaggevend dan jouw kleurenpalet of lettertype.

 

Een sterk merk is dus niet alleen visueel een pareltje (daar zorg ik trouwens ook voor). Een merk is maar zo krachtig als de service of het product dat het ondersteunt en de ervaring die jij biedt. 

 

Een merk in de wereld zetten, betekent soms het bos door de bomen en de bomen door het bos niet meer zien. En dat is normaal. Een sterke merkervaring bouw je niet met een sticker op je verpakking of een dansje op TikTok. There’s a method to the madness.

 

Na meer dan 8 jaar ervaring in communicatie, PR, branding en strategische/visuele coaching, kan ik eerlijk zeggen dat ik niet zo voor de traditionele aanpak ben. Geen eindeloze theoretische modellen, maar via authentieke en intuïtieve methodes help ik jou naar een duurzame merkervaring.

 

Dus, voel je dat er meer zit in je merk? Heb je een bestaande branding, maar ben je niet zeker hoe je die via de juiste tools kan inzetten of twijfel je of de branding/brand experience nog bij je ambities past? Dan steek ik graag met jou de koppen bij elkaar tijdens een of meerdere 1-op-1 sessies.

Brand experience coaching 1.jpg

One shot of inspiration

Tijdens een (online) sessie van  2 uur kan je al je vragen of ideeën op me afvuren en geef ik eerlijke feedback, concreet advies en een plan van aanpak. 

250EUR ex. btw

​

Voor een eenmalige (online) 1-op-1 sessie van 2u betaal je 250 EUR ex. BTW. Je gaat naar huis met een hoofd vol ideeën en frisse moed om je merk verder in de wereld te zetten.

​

 

Brand experience coaching 2.jpg

Deep dive

Wil je er echt voor gaan, dan kunnen we in enkele sessies de “deep dive” van je brand experience doorlopen. Dit start met een “brand health inspection”. Een soort interne audit van je huidige merkidentiteit, je touchpoints & collateral (dit zijn de kanalen/materialen waar klanten/prospecten in contact komen met je merk), je visueel territorium en de customer journey. Daarin kijk ik naar werkpunten en opportuniteiten.

Daarna bekijken we tijdens enkele brainstormsessies hoe we de brand experience kunnen verbeteren via concrete acties en materialen. Denk aan papierkeuzes, gadgets, een andere fotografische stijl,... 

1250EUR ex. btw

​

Tijdens het deep dive traject van 3 sessies van telkens 1,5u, krijg je de inzichten van de brand audit, een karrevracht aan informatie en ideeën en vooral heel concrete methodes. Voor het deep dive traject betaal je 1250 EUR ex BTW.

 

Dit is géén coaching in verkopen via Instagram, geen advies over hoe meer omzet te draaien of hoe je business op te starten. Daar zijn andere fantastische coaches voor te vinden. Ik zorg ervoor dat je zelfvertrouwen krijgt om je merk met de wereld te delen, dat je klanten helemaal gelukkig worden van hun aankoop en dat je vooral een duurzame strategie opbouwt.

Klaar voor?
Mail naar hi@nectarstudio.be

Nectar Studio Graphic Design.png
bottom of page